Re: pytanie o western digital caviar WD400JB

Autor: joker (owca44_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 21:04:28 MET

ja ostatnio kupilem wd ata 133 40 giga i wedlug mnie ma troche dluzszy czas
moze nie dostepu a jakby uruchomienia niz barakuda. wydajnosc maja zblizona
a poziom halasu jest bardzo niski prawie nieslyszalny. ogolnie teraz robia
na tyle dobre dyski ze roznicy w wydajnosci napewno nie odczujesz a halas
tez nie jest za duzy (teraz mam barakude 3 i tez bardzo nie nazekam)