Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 10:37:39 MET

In article <slrnauebqu.3r6.joshua_at_pingwin.ani>, Jacek Osiecki wrote:

> A Samsung 172T to chyba najlepszy z samsungów. Nie mam najmniejszej ochoty
> sięgać po jakieś dziwadła typu Belinea...

A ja powtórzę to co już kilka razy pytałem: monitor trzeba obejrzeć, bo na
stronie producenta to każdy jest znakomity :)

Kupiłem dziwadło Belinea i jestem zadowolony, bo był to jedyny monitor,
którego jakość mi odpowiadała (w cenie do 3000zł), no i ma to wejście DVI,
co akurat mnie specjalnie nie interesowało.

Nie napalaj się na jakiś konkretny model, jeśli go nie widziałeś i nie
porównałeś z innymi w podobnych cenach, bo możesz się później rozczarować i
będziesz żałował, że kupiłeś za szybko.

Paweł