Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 10:46:36 MET

I jeszcze jedno: rzeczywiście, panele MVA są lepsze, jak radzi Ci obok sklep
"monitor.pl", mają bardziej naturalne kolory, nie takie "plastikowe", duży
kąt widzenia i obraz nie zmienia się tak bardzo, jak patrzysz pod kątem z
boku. A ja radzę: nie kupuj w sklepie wysyłkowym monitor.pl, bo raz, że tam
jest drożej niż w zwykłym sklepie w centrum Warszawy (monitor Belinea 101740
kupiłem za 2950, a u nich kosztuje 3016+przesyłka, czyli w sumie co najmniej
100zł drożej, a kupujesz "kota w worku"), a dwa - napisali mi, że nie
przyjmują zwrotów, czyli działają niezgodnie z prawem.

Paweł