Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: tojamon (info_at_monitor.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 10:31:17 MET

Jezeli masz zamiar kupować jakis duży monitor LCD i masz trochę pieniędzy to
kup :

DOWOLNY z MATRYCĄ MVA

czyli Belinea 101910 - wcale nie dziwadło
NEOVO S-19 (czas oczekiwania ok 10-14 dni - brakuje :)
ViewSonic z serii VX (z niektórymi modelami podobnie )
Belinea 10 1740

Resztę można pominąć

Mam nadzieję, że dobrze wiem co sprzedaje :)

Zapraszam
www.monitor.pl
22-6367000
Marek Tokarski