Re: Jak ustawić kartę audio?

Autor: Eulera (mariazet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 00:15:52 MET

> Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz, albo ja jestem nie kumaty.
> Karta zintergrowana z płytą główną (AC97) i o tym już pisałem
> ma tylko jedno wyjście AUDIO OUT (stereo)
> - chociaż są w niej trzy gniazdka.
> Tam podłącz wtyczkę od subwoofera, a dalej
> jak zrozumiałem głośniki - lewy i prawy (przód, tył).

Raczej dobrze wiem bo czytac umiem. W instrukcji do plyty (SL-75frv) stoi
napisane:
Line Out/Front speaker OUT
Line In/Rear Speaker Out
Microphone Input/ Center Subwoofer Out

Jak nie iwerzysz to moge podeslac scana z instrukcji.

Poza tym w oprogramowaniu do karty jest mozliwosc wyboru czy jest to wejscie
czy wyjscie.

Pozdrawiam