Re: Jak ustawić kartę audio?

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 23:49:21 MET

> Ta karta ma wyjścia na głośniki przód tył centralny i suboofer. Problem
jest
> tylko w tym że moje głośniki mają jedną wtyczke od suboofera a w nim
dopiero
> jest rozejście na kanały lewy i prawy.

Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz, albo ja jestem nie kumaty.
Karta zintergrowana z płytą główną (AC97) i o tym już pisałem
ma tylko jedno wyjście AUDIO OUT (stereo)
- chociaż są w niej trzy gniazdka.
Tam podłącz wtyczkę od subwoofera, a dalej
jak zrozumiałem głośniki - lewy i prawy (przód, tył).