Re: Via, nie-Via...?

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 00:17:50 MET

> Jaki chipset na płycie głównej zapewnia największą stabilność systemu i
nie
> wymaga instalowania żadnego softu?

Kazdy! Przeciez bez instalacji jakiegokolwiek softu to tylko w biosie sobie
pogrzebiesz! A jezeli instalujesz system operacyjny, drivery do grafy,
monitora, modemu/sieci/muzy, to co za problem zainstalowac stery do chipsetu
plyty (mowie o VIA). Zreszta do intela tez chyba trzeba cos
doinstaliowywac...
W naszych czasach stabilnosc zalezy od wielu czynnikow i juz w jak
najmniejszym stopniu od chipsetu: bardziej od producenta plyty, chlodzenia,
pamieci, grafy, systemu i td...

>Teraz myślę o wymianie płyty na AMD 2.0+,

Wiec zdecydowanie polecam VIA (bardziej niz SIS)... Na Intelu pod AMD to nie
slyszalem zeby plyty byly :-) Tak samo jak nie slyszalem o windowsie do Maca
(chyba ze emulatory jakies)..