Re: cdrw-scsi

Autor: splvr (dgim_at_WYWALTObox43.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 20:34:26 MET

"Cleriic" <cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Zrób sobie taki test.
> Nagraj plytke audio z predkością 24x i spróbuj odtworzyc ją w kilku
> róznych wiezach (nowych i starszych). Jestem ciekaw na ilu bedzie
> odtwarzac wszystkie utwory :)
> Zwróc uwage szczególnie na te ostatnie (nagrywają sie z najwiekszą
> predkością).
>
> Zaznaczam, ze nagrywam tak plytki audio na mojej Yamaszce i odtwarzają
> sie wszystkie i wszedzie.
> Natomiast kolega ma Teaca i moze nagrywac audio max 8x. Tylko wtedy
> wieze odtwarzają mu prawidlowo.
>
> Pozdrowionka
> [...]

hehe no fakt, po nagraniu plytki audio jest problem z pozniejszym jej czytaniem w
wiezy. Przypisywalem to jednak kiepskiemu i juz po naprawie laserowi w mojej
wiezy. Na szczescie jestem totalnym zwolennikiem mp3 i zupelnie nie korzystam z
plyt audio, ale uczciwie trzeba przyznac, ze taki problem przynajmniej u mnie
istnieje. Z drugiej strony no nie wiem, TEAC to solidna marka i nie sadze zeby tej
firmy nagrywary wypalaly w ten sposob plytki audio, ze pozniej nie mozna tego
odtworzyc w wiezy. Wypalalem audio tez znajomym i u nich smiga.