Re: cdrw-scsi

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 19:45:31 MET

Pewnego dnia news:Xns92D4AE399579Cdgimbox43pl_at_195.34.132.103,
splvr <dgim_at_WYWALTObox43.pl> napisał:
> "Cleriic" <cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Na czym opierasz to twierdzenie, ze TEAC'i to shit. Chodzi Ci o SCSI czy
> rowniez o IDE? Mam TEAC'a W524E i nie ma z nia ZADNYCH problemow, i watpie
> zeby ktos takowe mial.

Zrób sobie taki test.
Nagraj płytkę audio z prędkością 24x i spróbuj odtworzyć ją w kilku różnych
wieżach (nowych i starszych). Jestem ciekaw na ilu będzie odtwarzać wszystkie
utwory :)
Zwróć uwagę szczególnie na te ostatnie (nagrywają się z największą prędkością).

Zaznaczam, że nagrywam tak płytki audio na mojej Yamaszce i odtwarzają się
wszystkie i wszędzie.
Natomiast kolega ma Teaca i może nagrywać audio max 8x. Tylko wtedy wieże
odtwarzają mu prawidłowo.

Pozdrowionka
Cleriic