Jaka nagrywarke wybrac?

Autor: Hubert Krzemien (hubertkrzemien_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 14:38:43 MET

Witam.
Chce kupic nagrywarke do uzytku domowego za maksymalnie 350 pln. Myslalem o
LiteOn LTR-48125. Tylko nie wiem czy obsluguje Key2Audio, bo cdrinfo nie
podaje tej informacji. Nagrywarki pewnie bede uzywal glownie do przegrywania
plyt audio wiec jesli Key2Audio sie upowszechni to sprzet to musi
obslugiwac. Jakie nagrywarki z Key2Audio w rozsadnej cenie mozecie mi
polecic?

--
Pozdrawiam
Hubert Krzemien