Re: Duron +plyta

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 14:23:15 MET

----- Original Message -----
From: Blesso <blesso_at_wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Monday, November 04, 2002 2:01 PM
Subject: Re: Duron +plyta

> Nie "unos" sie Andrzeju ;)))

Spoko :)

> dotyczy samej plyty czy problemow z nia zwiazanych.Ze ludzie zle
> podlaczajacy kabelek widza cale zlo w plycie a nawet "nieswiadomie"
powoduja
> powstawanie zlej "prasy " jakiegos sprzetu umieszczajac w poscie
dotyczacym
> problemu nazwe plyty.Potem zycie "zlej renomy" biegnie swym wlasnym torem
> do ktorego podlaczaja sie inni.

Dokladnie! Np. w moim przypadku K7S5A byla jedynym wyborem (ze wzgledu na
SDRAM-y).
Poza tym ja uwazam, ze problemy najczesciej maja kombinatorzy, podkrecacze i
inni tacy.
Wedlug mnie wiekszosc ludzi, ktorzy normalnie uzywaja komputera, bez
ciaglego gmerania w nim - nie maja problemow ze sprzetem, chociaz oczywiscie
nie wykluczam ze awarie czasem sie zdarzaja.

> I ciesze sie ze zapytales i dostales odpowiedz.Bo w innym przypadku sens
> istnienia pl.comp.pecet nie mialby celu

I o to mi chodzilo. Moglem rozebrac komputer i dokladnie obejrzec plyte,
zeby samemu stwierdzic ze nie ma na niej scalonych wzmacniaczy mocy. Ale nie
mialem na to czasu - stad post na pl.comp.pecet - szybka i konkretna
odpowiedz - i po problemie.

Pozdrawiam
Andrzej Paszkowski