Re: zestaw komp.

Autor: Yoop (yoop_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 14:23:51 MET

> Zastanawiales sie nad 7VAXP? [na KT400 - ciut bardziej przyszlosciowe]
Zastanawialem sie, wlasnie nad ta i jeszcze nad Abitem KD7/KX7/AT7,
poki co caly czas mam watpliwosci

> Jakiej firmy?
albo oryginal ATI albo Sapphire

> Jak do CADa, to zastanow sie nad Iiyama, albo Mitsubishi
No owszem, rozwazam Iiyama Vision Master Pro 454 oraz LG Flatron 915ft

> W Ga-7VAXP Masz wbudowany LAN. ;S
To prawda, ale nic jeszcze nie jest przesadzone, wiec gdybym jednak
zdecydowal sie na plyte bez sieciowki ... dlatego wpisalem

> Szczegol, ale lepiej Microszitu, albo Logitecha.
Mam sentyment do A4techa wiec pewnie przy nich zostane - zreszta nigdy
nie narzekalem

> Ooooooooooodpadaaaaaaaaaa... Enlighta, albo jakiegos Modecoma [Angel albo Mirror np.]
oooooooook! :)

Dziekuje bardzo za pomoc

Yoop