Re: Duron +plyta

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 09:01:33 MET

Andrzej Paszkowski wrote:

>I o to mi chodzilo. Moglem rozebrac komputer i dokladnie obejrzec plyte,
>zeby samemu stwierdzic ze nie ma na niej scalonych wzmacniaczy mocy. Ale nie
>mialem na to czasu - stad post na pl.comp.pecet - szybka i konkretna
>odpowiedz - i po problemie.
>
>Pozdrawiam
>Andrzej Paszkowski

Pozwolę sobie włączyć się do dyskusji:
1. Nie znam płyty głównej ze zintegrowanym dźwiękiem, która ma
wzmacniacz mocy. (chyba, że lampa na płycie A-Open pełni taką funkcję,
ale nie wygląda to na końcówkę mocy, a jedynie przedwzmacniacz)
2. Będę bronił ECS-a, ponieważ wiem jak niewiele tych płyt wraca do
serwisu w porównaniu z innymi producentami (biorąc pod uwagę liczbę
sprzedanych egzemplarzy)
3. Stawianie za przykład Solteka jako dobrej płyty klasy średniej jest
nieporozumieniem w kontekście kryterium z punktu 2.
4. Porównanie ECS z Abitem jest nieuprawnione, ponieważ Abit to klasa
wyższa.Prawdą jednak jest, że w sumie problemy z Abitami BE6II i BX133
(kondensatory) są częstsze niż z ECS.
5. Oceniając producenta warto wziąc pod uwagę skalę produkcji
6. Nie sądzę, że firmy zlecające ECS produkcję własnych płyt (słychać
było o Abicie) były tak głupie i wybierały wytwórcę bubli.