ECS K7S5A i DVD Toshiba

Autor: Piotr (PKloszewski_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 14:30:23 MET

   Sorry za lamerskie pytanie.
Wiem, że to już było ale mam problem z płytą ECS i DVD Toshiba. Za każdym
razem gdy włożę jakiś film dvd to wiesza mi PC i nie ważne jaki system (mam
98 SE, Me, 2000). W rozwiązaniu jakie znalazłem była propozycja upgrade
Biosu i tak zrobilem, ale nadal nic. A ten sam odtwarzacz w innym PC ( z
celeronem 300) chodzi ok. Nie bardzo wiem co robić, a przekładać odtwarzacz
z jednego kompa do drugiego to trochę bez sensu. Może ktoś z Was znalazł
rozwiązanie tego problemu.

Pozdrawiam,

Piotr