Re: Uwaga! Nie kupujcie sprzetu niespelniajacego Polskich norm!

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:50:38 MET

> Te przepisy powsta?y z my?l? o uszkodzonym egzemplarzu a nie o celowej
> sprzeda?y nieprawid?owej wersji. Komputronik oczywi?cie wymieni mi kart?,

No nie do konca - jesli produkt nie spelnia swojej podstawowej fukcji, tez
do niego te przepisy sie stosuje.

> ale na inny egzemplarz wersji PAL B/G (ju? raz tak zrobili). Nie jest to
> ?adnym rozwi?zaniem bo ka?da karta w tej wersji b?dzie w Polsce dzia?a?
> tak samo ?le. Karta odbiera wszystkie kana?y w tym sensie ?e jaki? tam
obraz
> daje si? zobaczy?, a prawo nie ocenia jako?ci obrazu. Sytuacji w kt?rej
> Pinnacle Systems sprzedaje dwa drastycznie r??ni?ce si? jako?ci? produkty
> pod t? sam? nazw? m?drale z naszego sejmu nie przewidzieli. Skandalem jest
> to ?e najwyra?niej mo?na w Polsce legalnie sprzedawa? produkt niezgodny z
> Polskimi standardami.

Mozesz ewentulanie na to sie powolac - wymagana jednak bylaby tutaj opinia
beglego rzeczoznawcy...

> ile im zajmie np. zdj?cie obudowy), albo jest to ewidentnie ch?? ukrycia
> ca?ej manipulacji przed klientami, co ?wiadczy o tym ?e Komputronik
?wietnie
> wie co tak naprawd? sprzedaje. Potem w og?le przestali odpowiada? na moje
> listy.

Poprostu bali sie ujawnic, ze sprzedaja karte nieprzystosowana do pracy w
Polsce...

> Instrukcj? zachowa?em sobie na pami?tk?, je?eli kogo? interesuj? "magiczne
> rzeczy kt?re robi? panowie z serwisu" mog? mu j? przes?a? na priva (380KB
plik

Mozesz rzucic na priva, usuwajac z adresu NOSPAM :)

Pozdr
Borys