Re: komputer jak traktor;)

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:35:00 MET

Andrzej wrote:
> witam wszystkich
> mam taki klopot jak w tytule.. cos strasznie warczy ostatnio albo sie
> odzwyczailem a moze wnocy
> sluch jest czulszy poprostu?;)
> wkazdym razie mam p3boxa (733) czyli z def wiatrakiem
> dotego obudowe englight wiec zasilacz jest cichy
> geforce2 mx i maxtor nisko obrotowy
> jak sadzicie ktory z tych elementow najbardziej halasuje? ja stawiam
> na coolery od grafiki

tez tak mysle, zatrzymaj delikatnie palcem i sprawdz :) ( tylko delikatnie
przycisnij w sordek nie za lopatki!)

> i proca i tutaj moje pytanie... czy jak mojemu mxowi zabiore
> wentylator i dam sam
> duzy radiotor to nie godzinie gry w ut2003 nie spali sie? wiecie gdzie
> jest jakis sklep specjalistyczny

gf 2mx hercuelsa ktorgo mam ma maly radiator i nic wiecej = fabrycznie ;)
zdejmij i jak chcesz to cos dodaj ,spox jak to mowia

> niestety sklep jest gdzies na swiecie poza polska.

4max.com.pl

diskotech z wawy, allegro... jest tego full u nas ;)

> Co byscie zrobili na moim miejscu? tzn od czego byscie sie zabrali?

grafika + skrecenie obrotow zasialcza i cpu wiatraczka (tak z 60C chyba nie
zabije intela , na amd mam 75 i ok)

\/ look ! (moze widac mojego gf i moda z dodatkowym radiatorem u gory
grafiki , po 2 stronie, 2 podkladki silikonowe i na nich radiator)

--
Wycisz swój komputer - prosto i tanio :P
http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/rpm/