komputer jak traktor;)

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:26:17 MET

witam wszystkich
mam taki klopot jak w tytule.. cos strasznie warczy ostatnio albo sie
odzwyczailem a moze wnocy
sluch jest czulszy poprostu?;)
wkazdym razie mam p3boxa (733) czyli z def wiatrakiem
dotego obudowe englight wiec zasilacz jest cichy
geforce2 mx i maxtor nisko obrotowy
jak sadzicie ktory z tych elementow najbardziej halasuje? ja stawiam na
coolery od grafiki
i proca i tutaj moje pytanie... czy jak mojemu mxowi zabiore wentylator
i dam sam
duzy radiotor to nie godzinie gry w ut2003 nie spali sie? wiecie gdzie
jest jakis sklep specjalistyczny
z radiatorami wentylatorami itd?? bo jedyne co znalazlem to duuuzy
radiator do kart grafik ale niestety
kosztuje 50usd wiecej niz moja karta co polecielibyscie mi?
i 2 sprawa to cooler od procka wedlug informacji kreci sie na 4800rpm
ale progra moze zle
odczytal.. chociaz wszystko mozliwe, doradzcie czy wymiana go na jakis
rasowy wentylaotr z radiatorem
przyniesie ulge mym uszom i utrzyma niska temperature procesora? (przy
obciazeniu 100% dochodzi do 40-49stopni)
i nie chodzi mi tu o jakies orby czy golden orby tylko cos dobrego i
cichego... znalazlem w internecie
jakas strone i sklep z materialami do wyciszania i byly tam rozne
coolery zolmana czy zholmana? jakos tak
niestety sklep jest gdzies na swiecie poza polska.
Co byscie zrobili na moim miejscu? tzn od czego byscie sie zabrali?

btw ciezko sie wymienia radiator i wentylator z p3? z p3 nigdy tego nie
robilem i byl by to pierwszy raz;)
ale jak nie uszkodzilem innego procesora to tego tez moze bym nie
uszkodzil;)