Re: komputer jak traktor;)

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:44:47 MET

krzys_iek wrote:

> tez tak mysle, zatrzymaj delikatnie palcem i sprawdz :) ( tylko delikatnie
> przycisnij w sordek nie za lopatki!)

hm.... wiec jaki radiator kupic?? btw mam gf2mx leadteka i jak jest juz
wentylator
to da sie chyba zamontowac cos innego?
a moze cos takiego na wyrost? ZM50-HP to takie cos dwustronne
zamiezam sie przesiasc niedlugo na cos lepszego... jakis gf4mx czy moze
gf3 ti
wiec moze odrazu takie cos? co polecasz?
aha na twojej stronie nie dzialaja obrazki

btw do grafiki pasuja zwykle radioatory od procesorow?? jak tak to od
jakich?