Re: www.proline.com.pl

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 12:01:37 MET

Użytkownik "Samotnik" <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3B1F1FF1.
1630CE60%40biproskim.isp.pl&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dproline%2Bgroup%253Apl
.regionalne.wroclaw%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dpl

> Poskładaj sobie tego URLa i poczytaj, więcej komentarza chyba nie
> trzeba. Weź nie dziaduj, dołóż te parę złotych i kup sprzęt w firmie, w
> której będziesz mógł go w razie czego zareklamować.

Zgadza się. Mnie np. olewała dwa razy.
- Raz jak zadzwoniłem w tygodniu aby zestawili dwa kompy a ja po nie
przyjadę w sobotę, bo pracuję w tygodniu i nie mam jak (a do Wrocka 80km).
Zapłata miała być gotówką coś ponad 6000PLN a oni powiedzieli, że trzeba
przyjechać wpłacić zaliczkę, bo to oni jakich mają poważnych odbiorców.
Olałem ciepłym moczem, "TPC" w Pałacyku przyjęło zamówienie i bezproblemowo
odebrałem towar.

- Drugi raz jak wysłałem maila, aby określili konkretnie jedną z pozycji
(kartę graficzną) co to za producent, czy BOX itp. Do dzisiaj nic. Kartę
graficzną kupiłem w Polbrasie ( http://www.polbras.com/ ) gdzie była zresztą
tańsza o 50PLN, no i mają obsługę na poziomie.

Jak śmią jeszcze pisać na głównej stronie "Jesteśmy dla Ciebie"?
Trzeci raz już nigdy nawet nie pomyślę o tej "firmie".

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.