Re: www.proline.com.pl

Autor: Sexbox (sex.box_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 12:51:57 MET

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3B1F1FF1.
1630CE60%40biproskim.isp.pl&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dproline%2Bgroup%253Apl
.regionalne.wroclaw%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dpl

> Zgadza się. Mnie np. olewała dwa razy.
> - Raz jak zadzwoniłem w tygodniu aby zestawili dwa kompy a ja po nie
> przyjadę w sobotę, bo pracuję w tygodniu i nie mam jak (a do Wrocka 80km).
> Zapłata miała być gotówką coś ponad 6000PLN a oni powiedzieli, że trzeba
> przyjechać wpłacić zaliczkę, bo to oni jakich mają poważnych odbiorców.
> Olałem ciepłym moczem, "TPC" w Pałacyku przyjęło zamówienie i
bezproblemowo
> odebrałem towar.
> - Drugi raz jak wysłałem maila, aby określili konkretnie jedną z pozycji
> [...]

Witam
Możesz podać która to karta jest tańsza o 50 zł w polbras od proline!
Podawanie linku do grupy z ponad roku to chyba nie jest zbyt fair.
Looknij na to forum, to może zmienisz zdanie.
http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=9916
Z racji bardzo dużej konkurencji między firmami komputerowymi niektórzy
grają nie fair puszczając jakieś wyssane z palca historie.
He, he że kłamstwo czasami wypływa i takie sfingowane bajeczki
wypływają na jaw, kto chce się przekonać nie poczyta:
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?s=6ca645b3bee6264e06703d238c615884&th
readid=10656

Ja osobiście kiedyś kupowałem w komputroniku ale od jakiegoś czasu jak
proline zrobił nowy sklep internetowy to zamawiam zwykle tam.
Nie musze się z nikim użerać przez telefon, to oni dzwonią do mnie i spoko!

Na razie się nie zawiodłem.