Re: Cicha obudowa

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:34:31 MET

> ja wlasnie zastanawiam sie nad kupnem modelu DA-01BD i jak ktos ma te
> obudowe (albo podobna) Chiefteca to niech sie wypowie jak jest z
glosnoscia
> zasilacza i w ogole jak obudowa jest wytlumiona... zalezy mi wlasnie zeby
> byla cichutka (w polaczeniu z np. jakims cichym wentylem zalmana) bo moj
> komp chodzi 24h i sie spac/uczyc nie da...

w domu nie mam a szkoda :-(

co do zasilacza - cichutki i trzyma napiecia jak diabli, wentylatorek jest
slyszalny dopiero przy duzym obciazeniu zasilacza - slyszalny znaczy tyle ze
na maxa pracuje czesto i tak ciszej niz wentylatorek w tanich zasilaczach
przy minimalnym obciazeniu
pamietam jak wymienilem stary zasilacz na Enlighta (z tej samej serii co w
Chieftecach) to musialem przystawiac ucho zeby sprawdzic czy wentylator
pracuje bo obracal sie standardowo z prdkoscia okolo 1400 rpm i nie bylo go
slychac
obudowa standardowo nie jest wytlumiona ale jest zrobiona z grubej i
sztywnej blachy

co do ciszy w nocy to duzo zalezy jeszcze od dysku twardego - wiem bo sam
walczylem z jednym Fujitsu :-(

w razie co w przyszlym tygodniu ma byc obszerna recenzja tej obudowy
Chieftec
http://www.moded-kompz.net/images/rozne/chieftec.jpg
na http://www.moded-kompz.net/

pozdrawiam