Re: Cicha obudowa

Autor: wujek ju (sramnaspam_yugin_at_plusnet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 10:48:37 MET

> no obudowa Chieftec kosztuje troche ponad 200zl...

ja wlasnie zastanawiam sie nad kupnem modelu DA-01BD i jak ktos ma te
obudowe (albo podobna) Chiefteca to niech sie wypowie jak jest z glosnoscia
zasilacza i w ogole jak obudowa jest wytlumiona... zalezy mi wlasnie zeby
byla cichutka (w polaczeniu z np. jakims cichym wentylem zalmana) bo moj
komp chodzi 24h i sie spac/uczyc nie da...

--
yugin
wpierdol ?