Re: Cicha obudowa

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 14:40:22 MET

> co do zasilacza - cichutki i trzyma napiecia jak diabli, wentylatorek
jest
> slyszalny dopiero przy duzym obciazeniu zasilacza - slyszalny znaczy
tyle ze
> na maxa pracuje czesto i tak ciszej niz wentylatorek w tanich
zasilaczach
> przy minimalnym obciazeniu

Wszystkie zasilacze Chiefteca mają regulację obrotów?

> obudowa standardowo nie jest wytlumiona ale jest zrobiona z grubej i
> sztywnej blachy

No właśnie, obudowa z grubej blachy czy aluminiowa? Która jest
lepsza? Czy te aluminiowe (np. AH-01SL) są w całości ze stopów
aluminium, czy tylko panel czołowy? Bo np. APX-01SD ma tylko
panel czołowy z aluminium. No i zauważyłem że osłony na
wentylatory są tłoczone w blasze, a nie druciane. I jeszcze jedno,
czy obudowy Chiefteca sprzedawane np. przez
http://mojepc.pl/shop/index.php?pid=0/1/46/&ord=P mają
porządne zasilacze, czy nie koniecznie? Widzę że w sklepach
w europie, te obudowy są sprzedawane bez zasilaczy.

Wonder