Re: Dziwna sytuacja - Help

Autor: czarrny_d_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 26 Nov 2002 - 10:45:02 MET

> Witam !
> Procesor jeszcze slotowy (slot 1) ? Spróbuj sprawdzić, czy się nie poluzował
> w gnieździe, czy zatrzaski dobrze siedzą itp. Ja miałem takie ciekawe
> zjawisko przy
> nie domkniętej dobrze dźwigience gniazda ZIF (Socket 7) z P166, która była
> już
> troszkę mechnicznie wyrobiona. Niby wszystko wstawało dobrze, ale W98 samo
> się restertowało po uruchomieniu, pierwszy kontroler IDE wykrywał się ale
> jako nie
> [...]
Procek jest na gnieździe PGA 370 i jest wszystko dobrze podłączone.
Jak podłącze tylko dyskietkę burzy sie żeby włożyć dysk z systemem
A jak zostawię tylko dysk HDD to wisi. Podłączałem też inny dysk i też się
wiesza, dyski te działają na innym kompie, procek też jest dobry bo sprawdzałem
na innym komputerze.

Pozdrawiam Czarrny