Re: Nieustające łaczenie sie z siecią

Autor: Lepus (z_zdzich_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 09:39:06 MET

> prawdopodobnie jakieś wirusy, czy też prosiaki - nie wiem:
> - brasil.exe, brasil.pif, alevir.exe, scrsvr.exe, marco!.scr, instit.bat
Witam, trochę NTG bo:
Prawdopodobnie są to wywołania dialupa (raczej na pewno) po surfowaniu po
stronkach XXX, więc z tego wniosek, że NIE był komp "(używana tylko do
łączenia się z notebookiem przez otoczenie sieciowe)". Nie ma to nic
wspólnego ze sprzętem (kartą sieciową). Zrób tak jak Ci radzi kolega w
poście: zapamiętaj ikonki, zamknij zadanie(a) (ctrl+alt+del) i usuń te
zadania z katalogu Windows (teraz się da) oraz ewentualnie z autostartu,
rejestru (możesz jakimś programikiem).

--
Pozdr
Lepus