Re: Nieustające łaczenie sie z siecią

Autor: Marcin \(news\) (anty_at_spam_delphins@poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 11:36:54 MET

Użytkownik "Lepus" <z_zdzich_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, trochę NTG bo:
> Prawdopodobnie są to wywołania dialupa (raczej na pewno) po surfowaniu po
> stronkach XXX, więc z tego wniosek, że NIE był komp "(używana tylko do
> łączenia się z notebookiem przez otoczenie sieciowe)". Nie ma to nic
> wspólnego ze sprzętem (kartą sieciową). Zrób tak jak Ci radzi kolega w
> poście: zapamiętaj ikonki, zamknij zadanie(a) (ctrl+alt+del) i usuń te
> zadania z katalogu Windows (teraz się da) oraz ewentualnie z autostartu,
> rejestru (możesz jakimś programikiem).

dzięki, potrzebne mi było upewnienie się że to nie sprzęt lub jakaś jego
konfiguracja. Oczywiście że komputer był używany nie tylko do łączenia z
notebookiem (do czego dokładnie to nie wiem, to nie mój sprzęt), ale mi
chodziło o zastosowanie karty sieciowej jako takiej, bo do łączenia z siecią
używany jest modem.

dziękuję wszystkim, a sam postaram się pośledzić uruchomione procesy, jednak
zastanawia mnie nadal fakt, że już pousuwałem wszystko zbędne ze wszystkich
autostartów a ciągle wołanie powraca.

Ale skoro to NTG to tutaj już dam spokój,

pozdrawiam,
bacik