Re: czy isc z tym do serwisu?

Autor: prabula (prabula_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 07:04:06 MET

Kolega "Mateusz Mazur" <matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl>
pyta

> Dziwna rzecz mi sie dzisiaj przydarzyla. Otoz w czasie normalnej pracy
przy
> komputerze nagle zaczelo sie wszystko strasznie mulic. W koncu wokol
> kursora myszy pokazalo sie kilka poziomych, czarnych linii tworzacych
> kwadrat... Po kilku sekundach komp sie wylaczyl, ale nie do konca, bo
> wlasciwie to zniknal tylko obraz z monitora (pudlo dzialalo). Wylaczylem
> gada, wlaczam jeszcze raz no i z glosniczka dochodzi jedno dlugie i dwa
> krotkie bipniecia - z tego co wyczytalem to oznacza to blad karty
graficznej.

ewidentnie Twojej maszynie 'znudzila' sie karta graficzna
a powaznie: efekty przed uszkodzeniem przypominaja
pad pamieci karty, IMHO jezeli masz gwarancje idz do serwisu (z grafa)
pozdr
pawel w

Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663