Re: ASUS A7V8X, KT400

Autor: Seander (obliczenia_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 06:59:06 MET

Użytkownik "kain" <maciej_wojtczak_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> a moze sa jakies inne plytki ktore za mniejsza cene sa rownie dobre.
Nieznam
> sie na tym a chce kupic cos co bedzie dobre ale nieprzeplacac za jakies
> dzine niepotrzebne duperele typu kt400 jak mozna miec 333 bo roznicy
prawie
> niema a cenowo jest i to znaczna

Wszystko zalezy od ceny. W Rzeszowie roznica miedzy A7V333 Raid a A78X (na
KT 400) wynosi tylko 24 PLN - 604 PLN za pierwszy model, 628 za drugi (chba,
ze sie walneli w cenniku). Przy takiej roznicy lepiej brac nowszy model. Sam
mam Asusa A7V133 i sobie chwale - tzn nie daje znac ze go mam :))). Pozdr
Pawel