PartMag

Autor: barte walesa (rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 19:16:43 MET

hej,
szukam manuala do PartMag 7.0, który wyjaśni mi co oznacza ze jakaś partycja
jest extended (mam taka partycje - NTFS). W programie wizualnie jest to
zaznaczone jaskrawą zieloną obwodką dookoła partycji. Problem polega na tym,
że nie mogę zmienić wielkości takiej partycji - przypuszczam, że dlatego, że
jest ona właśnie extended. Może ktoś wie co to oznacza (w helpie niewiele
znalazlem). Sorry za lamerowanie i proszę o pomoc.
Siemasz