Re: PartMag

Autor: Stefan (stoszkra_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 19:34:34 MET

Użytkownik "barte walesa" <rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> hej,
> szukam manuala do PartMag 7.0, który wyjaśni mi co oznacza ze jakaś
partycja
> jest extended (mam taka partycje - NTFS).
Nie trzeba wielkich zdolności aby wpisać w dowolnej wyszukiwarce hasło
partycja rozszerzona lub partycja extended np:
rozszerzona partycja
Rodzaj partycji, zajmującej cały dostępny obszar dysku twardego, który
pozostał po utworzeniu podstawowej partycji. W obrębie partycji rozszerzonej
można stworzyć nawet kilkanaście dysków logicznych, każdy z własną literą
dysku.
Stefan