Re: LCD do 2 - 2,5 tys zł

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 09:00:37 MET

In article <6dad.00001310.3de1d58f_at_newsgate.onet.pl>,
dadarek1_at_poczta.onet.pl wrote:

> Witam.Mam pytanie odnosnie pracy w innej rozdzielczosci np. 800/600, jak to
> wyglada w praktyce, czy jest duze pogorszenie obrazu, szczegolnie chodzi mi o
> strony z tekstem?

Zapomnij o pracy na LCD w rozdzielczości innej niż rozdzielczość matrycy.
Oczywiście da się odczytać tekst, ale jakość jest fatalna, kupowanie LCD z
zamiarem takiego wykorzystania to pomyłka. Można w ten sposób co najwyżej
obejrzeć film albo w coś pograć, ale nie pracować z tekstem.

Paweł