Re: Problem ze skanerem

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 02:50:02 MET

On Sun, 24 Nov 2002 21:58:09 +0100, Gpear wrote:

> Witam
> Mam problem z moim skanerem - Umax Astra 4500 USB.
> Po jego zainstalowaniu, juz od 2 miesiecy, przestala dzialac
> hibernacja. Malo tego, lampa w skanerze po jakimkolwiek
> jego uzyciu (glownie spod Corel 9) caly czas sie swieci,
> wylaczyc ja mozna tylko odcinajac zasilanie.
> W instrukcji jest napisane, ze skaner automatycznie po 15 min
> przechodzi w stan spoczynku (pracuje na XP Home).
> Probowalem juz roznych, najnowszych sterownikow - i nic.
> Hibernacje bym sobie darowal, ale caly czas (kilka(nascie) godzin dziennie)
> [...]

Ja mam w _sterownikach_ do swojego skanera Plustek zarazem taki
programik,w którym się ustawia po ilu minutach(czy godzinach jak kto
chce) od uruchomienia komputera ma się wyłaczyć lampa.Jest tam też taki
fajny program do ksero i faxu.
Zobacz może sterowniki do skanera Plustek będą pasowały,jak nie to
przynajmniej zobaczysz jak to wygląda.
www.multimedia.com.pl
(w dziale serwis bodajże)
Czy sterownik Twain masz zainstalowany? Czy w Biosie ustawiłeś scaner na
enabled?

--
Kaja