Przypisywanie przerwan.

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 05:59:52 MET

Witam!A jednak nadal musze walczyc z niestabilnoscia mojego systemu
(Win2k+SP3). Nie podoba mi sie jedna rzecz. Mianowicie na przerwaniu nr
11 pracuje u mnie az 6 urzadzen (karta sieciowa Surecom EP-325, karta
grfiki Nvidia Riva TNT M64, karta telewizyjna Aver TV Studio, karta
dzwiekowa Sound Blaster Live, modem Acorp HSF, sterownik HPT370 UDMA/ATA
RAID Controller). Chyba to troche za duzo (na moje lamerskie oko). Jak
to zmienic? Jak przypisac inne przerwanie np. karcie sieciowej. Wlasnie
ja podejrzewam o "mieszanie" w systemie, bo kilka razy system zawiesil
mi sie podczas powolnego sciagania duzej ilosci poczty. Poza tym pod
Win98 karta ta sytuuje sie na przerwaniu nr 5 i podobnych niestabilnosci
jak w Win2k i WinXP nie ma. W menadzerze urzadzen reczna zmiana zasobow
jest niedostepna dla zadnego z urzadzen korzystajacych z przerwania 11.
Pozostaja wiec chyba ustawienia w BIOS'ie (Award). Jak to zrobic? Cos
juz kombinowalem ale Win2k i tak przypisuje sobie inne przerwania chyba
nie zwracajac uwagi na to co jest ustawione w BIOS'ie. Prosze o porady i
z gory dziekuje za pomoc. Mam plyte glowna ABIT BX133-RAID, Celeron
800MHZ, 576MB RAM, NVIDIA RIVA TNT M64 32MB.

--
kind regards
MEMEX