Problem ze skanerem

Autor: Gpear (grzegorz_at_gruszkaSPAM.com.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 21:58:09 MET

Witam
Mam problem z moim skanerem - Umax Astra 4500 USB.
Po jego zainstalowaniu, juz od 2 miesiecy, przestala dzialac
hibernacja. Malo tego, lampa w skanerze po jakimkolwiek
jego uzyciu (glownie spod Corel 9) caly czas sie swieci,
wylaczyc ja mozna tylko odcinajac zasilanie.
W instrukcji jest napisane, ze skaner automatycznie po 15 min
przechodzi w stan spoczynku (pracuje na XP Home).
Probowalem juz roznych, najnowszych sterownikow - i nic.
Hibernacje bym sobie darowal, ale caly czas (kilka(nascie) godzin dziennie)
swiecaca sie lampa, chyba skraca jej zywotnosc - czy nie ma to duzego znaczenia ?
Prosze o opinie dot. zywotnosci lampy i ewentualna pomoc
w programowym wylaczaniu sie skanera.

Pozdrawiam
Grzegorz