Problem z grafiką!

Autor: Valentino (valentino21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 22:07:12 MET

Otóż korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem usprawnić działanie
Rivy tnt 2 32 Mb,na monitorze daewoo starej daty,bodajze z 1994 roku. Po
wejściu do właściwości monitora,zmieniłem je na te odpowiadające monitorowi
o podobnie brzmiącym oznaczeniu modelu.Następnie zmieniłem rozdzielczość na
1024X768 i pokazały się migoczące w poziomie paski.Moje pytanie: Jak
przywrócić poprzednie ustawienia.Próbowałem wejść w tryb awaryjny (windows
98) lecz pojawia si ę komenda Disk boot failure,please insert system
disc.Thx za pomoc

--
Valentino