Re: Co polecacie za 850zl? Plyta+proc.

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 00:19:20 MET

> Też o tym słyszałem... kupowałem jeden z pierwszych egzemplarzy K7S5A w
> wersji 3.x i jak narazie jest OK. Nie miałem żadnych restartów BIOSa a
jadę
> na ElCheepo BIOS. Narazie fajnie mi się sprawuje i cieszę się, że kupiłem
> wtedy lepszego proca. Bo mój 1700+ kosztował wtedy 650 zł ;-) A płyta 300
> w 1000 zł się wyrobiłem... za to jak bym kupił płytę za 500 zł to mógłbym
> pozwolić sobie wtedy jedynie na Athlona 1,2 ...

To było kiedyś ...

Teraz nie warto ładowac się w taki badziew. Lepiej kupić lepsza płytę i
trochę słabszy procek.
Jęsli komuś będzie na tym zależało to np. takiego AMD XP 1600+ podkreci
nawet na XP 2000+ (2100+). A płyta główna to podstawa komputera.
A nie obrażajac ECS sa naprawde ciekawsze , bardziej wydajne , bez tak
olbrzymiego rozrzutu jakościowego , lepiej wyposazone płyty niż ten ECS ,
wiec po co się pchać w ECS ???

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///