Re: SiS Xabre 400 - opinie

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 00:18:52 MET

HEARTSHADE... wrote:

> Przykro mi - ze nie zrozumiales,ale ! nie martw sie czytaj, ucz sie,a
> dojdziesz do tego ze bedziesz to rozumial..

Daruj sobie te zlosliwosci...

> No jezeli Ty - osoby ktore maja komputer i musza w nim zmieniac na
> przemian karty graficzne
> i odpalac jakies testery ; nazywasz Profesjonlistami to bez urazy,ale
> w Twojej kategorii
> Ja - bylbym chyba ponadprzecietnym nadwyraz inteligentnym
> geniuszem... a mowie ci tak nie jest
> bo oprocz zmieniania kart gfx, umiem na przyklad zmienic pamiec :)))
> ROTFL

No widzisz i tu jest caly problem. Jak dal Ciebie wystarczy umiec "zmieniac na
przemian karty graficzne i odpalac jakies testery", zeby zrobic _wiarygodne_
oraz _sensowne_ testy i na koniec wyciagnac z tego _prawidlowe_wnioski_ to
nie widze dalszego sensu tej dyskusji :/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity