Re: Co polecacie za 850zl? Plyta+proc.

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 13:39:43 MET

"grzelac" <grzelac_at_klub.chip.pl> wrote in

> No to masz fart bo te plyty bez powodu maja reset biosu.

            Nie tylko te płyty... Jeżeli ten reset, to samoczynne
przestawienie mnożnika i/lub magistarali, to miałem to na D700_at_750 na
Solteku 75-KAV (z dwa razy), kumpel miał to na Abicie (Athlon 1200@?),
a inny kumpel miewa na nieznanej mi płycie dość często - raz na miesiąc
- dwa (też Athlon 1200 - nie kręcony).

> Wymiany baterii, flash biosu nic nie pomaga. A wymiana plyty
> skutkuje.

            Powiem szczerze, że osobiście stawiam na jakieś problemy z
napięciem z sieci czy coś takiego. W każdym razie zjawisko nie jest u
mnie powtarzalne.

--
/****    There are many ways to get what you want    ****\
*****          I use the best I use the rest         *****