Re: nowy komputer

Autor: Vicky (basia3_at_autocom.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 14:39:29 MET

Moze bardziej sprecyzuje co ma tam byc :

Bardziej sklaniam sie do AMD - i tu moze warto poczekac na +2800 ktory
obsluzy pamieci 333. Płyta główna - i tu nie mam pojecia jaka wiem tylko ze
ma miec usb 2.0 i bluetooth ( potrzebny, potrzebny :) ) , agp x8 itd
Karta graficzna jakas TI4600 a moze jakas inna ..

Pomocy .. please !!

Vicky