Re: nowy komputer

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 19:11:16 MET

> Bardziej sklaniam sie do AMD - i tu moze warto poczekac na +2800 ktory
> obsluzy pamieci 333. Płyta główna - i tu nie mam pojecia jaka wiem
tylko ze
> ma miec usb 2.0 i bluetooth ( potrzebny, potrzebny :) ) , agp x8 itd

Procesory AMD są wystarczająco dobre. Do tego jest jeszcze potrzebna
równie dobra płyta główna. Ja bym kupił Abita, ale to tylko z
przyzwyczajenia,
bo teraz też mam Abita KT7-RAID. Ale to już staroć. O nowych płytach
możesz poczytać tutaj:
http://www.benchmark.pl/i.html?/artykuly/recenzje/przeglad_plyt_pod_Athl
ona_10_2002/strona-1.html

> Karta graficzna jakas TI4600 a moze jakas inna ..

Tutaj wolał bym "jakąś inną"... To dlatego że kiedyś miałem GeForca2 MX
i był jakiś taki, mało sympatyczny. Sporo było z nim problemów.
Oczywiście
"nie ma takiej rury na świecie, której nie można odetkać", więc i tutaj
się
dało. Ale złe wrażenie mi pozostało, bardzo szybko zmieniłem go na
Matroxa G400. Nie namawiam Cię na Parhelię (choć chętnie bym to kupił,
ale ta cena). Wyszukaj sobie jakiegoś Radeona 9000, może 9700:
http://www.benchmark.pl/recenzje_lista.html#grafika

Pozdrowienia

--
Wonder