Re: nowy komputer

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Nov 2002 - 17:07:34 MET

> Moze bardziej sprecyzuje co ma tam byc :

Wiec ja ci doradze: nie rob BARDZO duzeg obledu i nie kupuj tego, co jest
teraz NAJBARDZIEJ nowe i SUPER-truper wypasione, bo wydasz niepotrzebnie
sporo kasy, a za 2 miechy bedziesz miala ten sam zestaw znacznie taniej.
Moja rada: zainwestuj w AMD, bo na PIV szkoda kasy. Zaraz beda tacy, co
powiedza ze AMD nie bo Intel to Intel i ja szanuje ich wypowiedz, ale jak
nie moge jezdzic Rolce-Roysem, to kupuje Mercedesa - oba samochody sa super!
Najwazniejsza rzecz: kup NAPRAWDE dobra plyte: w tym nie ma co oszczedzac
(ale i przesadzac). Nie kupuj ECS - bo to los - sa tacy, ktorzy potrafia
skonfigurowac i maja farta, ale wiecej takich co sie z tymi plytami mecza...
Ja kupiem Solteka do D1,2 (pare miesiecy temu - w sierpniu - wiec tez nie
kupilem super-wypasa) i jest OK - ZADNEGO zwisu systemu, a komp chodzi na
okraglo tygodniami (bez wylaczania). Duza zasluga w tym WinXP (bo 98 napewno
by sie pare razy wywiesil, ale plyta robi swoje)...
Popatrz wsrod dobrych producentow (MSI, ASUS, ABIT, Soltek, Gigabyte i
innych MARKOWYCH). Poczytaj testy - osobiscie ci modelu nie doradze, bo nie
wiem ktora ma BT i USB2.0 (bo nie potrzebuje tego).
I jeszcze jedno: nie sluchaj bajek o tym, ze AMD sie wiesza i pali
codziennie - bzdury. Ostatnio na gieldzie widzialem handlowca, co namawial
klienta (facet ise nie znal) na PIV (jakis dosc mocny). Jako argument: ze
Athlon potrafi sie spalic, a PIV ma zabezpieczenie :-))) Na szczescie facet
sie nie nabral i kupil Athlona, ale sam fakt...... Zeby inni dobrze
zrozumieli: swoim postem NIE TWIERDZE ze Athlon jest _lepszy_ od PIV, ani ze
Intel robi _zle_ procki - bo napewno sa _bardzo_ dobre, ale i _BARDZO_
drogie.....