duron 1300 i sdram

Autor: lokes (lokes_psv_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:09:13 MET DST

Witam

Mam konfiguracje:
Duron 1300, plyta Shuttle AK32A i SDRAM

Podczas instalacji win, czy pozniejszej pracy komputer zawiesza sie dosyc
czesto. Zakladam nie wiem czy slusznie, ze to wina nieprawidlowej pracy
pamieci. Probowalem roznych kombinacji kosci pamieci/bankow i ciagle to
samo.
Oczywiscie powinienem zaczac od poprawnej konfiguracji BIOS-u ale
wlasnie z tym mam najwiekszy problem
Procesor podczas startu jest wykrywany poprawnie, pamiec rowniez pracuje
133MHz

Czy ktos moglby mi pomoc w rozwianiu watpliwosci jak ustawic opcje:

Bank Interleave:

Disabled
2 bank
4 bank

Slyszalem rowniez i nie wiem ile w tym prawdy, ze po prostu moze to byc
wina tego, ze pamiec po prostu "nie wyrabia" w stosunku do procesora
i mozna na probe przetaktowac durona z 1300 na 1000.
Hmm.. jaka opcja w biosie mozna tego dokonac?

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Lokes