Jak zrobic siec na dwa komputery?

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 15:36:13 MET DST

Witam,

Co trzeba doinstalowac do windowsa (jakie protokoly) zeby uruchomic siec na
dwoch kompach? Mam w obu karty sieciowe i kabel scroosowany. Na jednym mam
winde 95, drugi jest na XP, nie bedzie sie to gryzlo? Jak to najlepiej
zrobic zeby uruchomic siec?
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje, jestem poczatkujacy w tej
tematyce wiec prosze rowniez o wyrozumialosc ;-).

Pozdrawiam

Mayones