Re: 80GB IBM czy Seagate Barracuda

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 14:40:18 MET DST

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Remek" <rew_at_simple.com.pl> napisał w wiadomości
> wiadomości

> Jasne, proponuje zebys sobie kupil 100 IBM'ow po czym wieksozsc z nich
> wyladuje w koszu na smieci. A z mojego postu wynika co innego. Barracudy
IV
> [...]
> archiwum grupy (pare miesiecy wstecz), jest tam mnostwo postow typu : padl
> mi IBM, pomocy, albo jak zakrelamowac padnietego IBM'a itd.... A przypadki
> padania BIV mozna na palcach jednej reki policzyc.

> czy
>
> Co ty mozesz wiedziec o tym co widzialem a co nie!!! Chyba pozamieniales
> sie na mozgi z kura, no trudno - zdarza sie. Na dodatek wprowadzasz jakies
> nowe watki do dyskusji, o ktorych nie pisalem wczesniej. Pytanie bylo o
dysk
> 80GB a nie o 120GB i wlasnie o konkretnym 80GB modelu dysku mowie.

Właśnie się popisałeś - 120GXP to nie 120Gb tylko rodzina dysków w tym 20Gb,
40Gb, 80Gb, 120Gb.
Masz w domu BIV do giercowania i uważasz że masz najlepszy dysk na świecie a
widziałeś w akcji inne ?, mówisz o archiwum grupy a doczytałeś mój post do
końca ? wyraźnie napisałem że z listy (czy. archiwum grupy) można wnioskować
jedynie o rodzinie 75GXP.

Remek