Re: 80GB IBM czy Seagate Barracuda

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 14:32:14 MET DST

Użytkownik "Remek" <rew_at_simple.com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości

> dziala
> >

> Z twojej wypowiedzi wynika że jak Twój nie padł to nie padają, ja tak mogę
> powiedzieć o IBM'ach mam dwa i działają lepiej niż "BIV bez problemu" od
> kilku lat - żadna informacja.

Jasne, proponuje zebys sobie kupil 100 IBM'ow po czym wieksozsc z nich
wyladuje w koszu na smieci. A z mojego postu wynika co innego. Barracudy IV
sa o wiele mniej awaryjne niz IBM'y. Nie kloc sie ze mna, tylko popatrz na
archiwum grupy (pare miesiecy wstecz), jest tam mnostwo postow typu : padl
mi IBM, pomocy, albo jak zakrelamowac padnietego IBM'a itd.... A przypadki
padania BIV mozna na palcach jednej reki policzyc.

> Kwestja jest taka czy 120GXP (80Gb) - którego pewnie nigdy nie widziałeś
czy
> BIV.

Co ty mozesz wiedziec o tym co widzialem a co nie!!! Chyba pozamieniales
sie na mozgi z kura, no trudno - zdarza sie. Na dodatek wprowadzasz jakies
nowe watki do dyskusji, o ktorych nie pisalem wczesniej. Pytanie bylo o dysk
80GB a nie o 120GB i wlasnie o konkretnym 80GB modelu dysku mowie.

> Z listy można wywnioskować że na pewno nie należy kupować 75GXP
(DTLA-?????)
> bo padają jak muchy, na BIV też sie niektórzy skarżą ale mniej, W
serwisach
> też polecają BIV ale o 120GXP nie wiedzą nic.
>
> Z własnego doświadczenia wiem że BIV działa zauważalnie wolniej od IBM'a
> ???GXP ale za to z BIV mogę spać spokojnie, o 75GXP też mogę powiedzieć że
> na pewno bym nie kupił bo statystycznie padają zbyt często. ale co ze
120GXP

Dyski IBM, wogole sa beznadzieje, a to ze moze sa minimalnie szybsze od BIV
to nie ma praktycznie zadnego znaczenia, bo i tak nie jestes tego w stanie
odczuc przy normalnej pracy. A jak "dczuwasz" takie cos, to wierz mi, ze
tylko ci sie wydaje, ze szybciej pracuje.

p.