p4 i zasilacze... kolejna czesc sagi (dlugawe)

Autor: zennon (z_at_bsd.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 15:04:45 MET DST

hejki,
wlasnie wyjalem z obudowy enlight takie rzeczy: abit sa6r, ip3_at_1ghz, zasilacz enlight 250W, 2x256mb 133mhz
zostaly na swoich miejscach: msi gf3ti200, sb live, 3com nic 10/100, seagate baracuda iv 40gb, ibm deskstar 20gb, teac cdrw, floppy

wlozylem nowe: msi i845pe, p4_at_2.53, 2x512mb ddr 333mhz, zasilacz firmy delta do p4 300W

(dodam ze przed zmianami komp byl niezwykle stabilny, wrecz wzor do nasladowania (: )

1. windows xp nie startuje resetuje sie
2. freebsd wyraznie pokazalo ze ata1 sie resetuje, czyli ibm deskstar mial za malo pradu
3. po odlaczeniu ibm deskstar freebsd i redhat73 dzialaja bez problemu, windows xp nadal sie resetuje
4. odpinam oba stare hadeki, podpinam stary (mam nadzieje malopradozerny) dysk fujitsu 3.2 (sprawdzony i zaufany). odpalam instalke windowsa xp sp1 eng (z sprawdzonego nosnika) z teac cdrw - efekt instalator twierdzi ze nie moze skopiowac jakiegos tam pliku cos ub324???.drv
5. mam powazny rebus

jest to pierwsze p4 jakie mam (nie)przyjemnosc dotykac,
wdzieczny bede za jakiekolwiek plodne refleksje
oraz informacje gdzie w wroclawiu dostane zasilacz ktory uniesie ten zestaw + dodatkowy hdd.
za zasilaczem obdzwonilem juz wiekszosc znanych mi hurtowni, sklepow. twierdza ze nie ma zasilaczy p4 400w, tzn sa tylko codegen i nonamy 80-100pln. wspominiany tu zasilacz delta p4 300w kosztowal 400pln i byl sprowadzony az z warszawy, mial byc swietny :) (zostanie zwrocony)

z gory dziekuje za wszelka okazana pomoc
pozdrawiam
kuba