www.sklepwgk.pl -odradzam !! !! !!

Autor: WR (kurna31_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 19:42:01 MET DST

Czy jest ktoś, kto kupował w tym sklepie? Ja złożyłem zamówienie, wszystko
było ok. Po 2 dniach zadzwonili i powiedzieli że nie mają obudowy której
chciałem (EN Enlight) Ja na to "Co proponujecie" zaproponowali mi obudowę
Chieftec Tx-10bld (100zł droższa) no dobra, zgodziłem się. Mieli już
wysyłać. Zadzwonili znów za dwa dni i poinformowali że nie ma monitora,
którego chciałem (SAMSUNG 757DFX) Powiedziałem, że kupię sobie monitor w
lokalnym i poprosiłem, aby odliczyli mi monitor. Oni przytakneli. Oczekując
za komputerem zadzwonili kolejny raz. Pytali o adres, zaproponowali mi
monitor Philips 107P20. Szybko zobaczylem opis tego monitora i sie
zgodziłem. Teraz byłem pewny ze za 3 dni otrzymam komputer. Wczoraj
rozmawiając z jednym z pracowników przez gg powiedzial ze znow sa samsungi
ale nie ma Philipsów. No to sie zgodziłem i powiedzieli ze dzis rano bede
mial sprzet w domu. Jest 8 wieczorem a ja czekam za sprzetem. Całe szczescie
ze place przy odbiorze!!! Nie polecam tego sklepu!!!!!!!!!!!!!