Re: IBM zamyka fabryke dyskow na Wegrzech

Autor: Maras (maras57_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 21:59:28 MET DST

A mi sprzedawca wmawiał że jestem rekordzistą świata,
IBM pięć razy reklamowałem - jedynym klientem jestem któremu padają te
dyski.
Delikatnie mnie podpuszczał co ja robię z tymi dyskami że one padają,
a ja obchodziłem się z nimi jak z jajkami.
A dyski miałem różnych pojemności głównie z Węgier, z Tajlandii też padł.
Niestety za drogo żądał sprzedawca zamianę marki.
Uff - jaka ulga już nie mam IBM i sumienie czyste.
sprzedałem na Allegro w celu odzyskania danych.