Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:07:51 MET DST

> Można też włączyć wiertarkę albo odkurzacz. Ja słucham takiem muzyczki,
> która nie zagłuszy przeciętnego peceta (tzn. nie ma jednostajnego umc-umc
:)

jak ktos lubi sluchac wiertarki lub odkurzcza to czemu nie ;-)
ja tam wole muzyczke :-)

BTW nie mowimy przeciez z przecietnym pececie tylko o wyciszonym - np u mnie
wentylatorki od budy chodza sobie na +5V, od procka na +9V, a zasilacz mam
cichutki i uwierz ze przy kazdym rodzaju muzyki slychac tylko ja a nie
kompa - zreszta jak wylacze muzyczke to kompa i tak nie slychac :-)
powiedzmy w nocy ale tylko jak mam glowe w odleglosci blizszej niz 1.5 metra

pozdrawiam