Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 15:10:42 MET DST

In article <3e6a.000026cf.3db69d42_at_newsgate.onet.pl>, mrcactus_at_o2.pl wrote:

> Tak myślisz? Szczeze mówiąc liczyłem na to ze będzie lepszy (odwzorowanie
> kolorów, ostrość, ew. szumy itd.)

Nie używałem, więc nie będę się upierał, ale większość ludzi, którzy
porównywali jeden i drugi sposób podłączenia pisze, że nie widać różnicy, o
ile karta graficzna i kable są dobrej jakości. Chyba jednak wady matrycy LCD
są na razie na tyle duże (zwłaszcza przekłamania kolorów), że maskują
ewentualne zakłócenia spowodowane połączeniem analogowym. To pewnie zależy
też od monitora, czy ma dobre przetworniki A/C. Ale wejście DVI raczej nie
jest dla mnie ważne przy wyborze monitora, jak znajdę taki, który będzie
miał dobry obraz, to jest mi wszystko jedno jakie on ma wejścia.

Paweł